مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-16حوادث

فارس من| توقیف 100 دستگاه موتور سیکلت مزاحم آرامش مردم در شهرستان استهبان


حضور موتور سواران با حرکات نمایشی و خطرناک در سطح شهر البته در شهرستان استهبان در چند وقت اخیر آنقدر پر رنگ و موجب ایجاد مزاحمت و خسارت برای شهروندان گردیده که مردم و مسئولین را بر آن داشته تا فکری به حال کنترل این شرایط کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استهبان، هر ساله تعداد زیادی از تصادفات متعلق به موتورسوارانی است که متاسفانه با عدم رعایت نکات ایمنی رانندگی و همچنین بعضا بدون گواهینامه در حین انجام حرکات نمایشی و خطرناک ضمن ایجاد خسارات مالی برای خود و دیگران خسارات و صدمات شدید جانی و حتی صدمات منجر به فوت به بار می آورند.

این مسئله و حضور موتور سواران با حرکات نمایشی و خطرناک در سطح شهر البته در شهرستان استهبان در چند وقت اخیر آنقدر پر رنگ و موجب ایجاد مزاحمت و خسارت برای شهروندان گردیده که مردم و مسئولین را بر آن داشته تا فکری به حال کنترل این شرایط کنند.

در سامانه فارس من مطلبی تحت عنوان توقیف و برخورد قانونی با موتورسواران پرخطر ثبت شده که توانسته حمایتهای لازم را به خود جلب کند .

در این مطالبه مردمی نوشته شده : موتورسواران شهرستان استهبان، بدون رعایت هیچ گونه قانون و احتیاطی، به صورت فوق العاده خطرناک رانندگی می کنند و تصادف موتورسوار با عابر پیاده به یک امر روزمره و عادی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| توقیف 100 دستگاه موتور سیکلت مزاحم آرامش مردم در شهرستان استهبان

فارس من| توقیف 100 دستگاه موتور سیکلت مزاحم آرامش مردم در شهرستان استهبان